On the Niigata Road 2
Perjalanan kami di Wilayah Niigata diteruskan ke Sanjo City, yang terkenal dengan industri pemprosesan logamnya. Kami makan ramen miso di Drive-in Higashiyama di Koraku, dan ramen tempura di Restoran Nabeya.