On the Saga Road
Episod ini membawa kami ke perjalanan ramen pandu masuk di Wilayah Saga, Kyushu. Di perhentian pertama, Drive-in Tori, kami akan makan ramen ayam. Perhentian kedua ialah Pusat Ramen Maruko, di mana kami akan mencuba ramen istimewa.