On the Niigata Road 1
Di Niigata, kami memulakan perjalanan dari Murakami City di Kaetsu. Kami mencuba ramen miso dan katsudon di Drive-in Fuji. Selepas itu, kami makan ramen jumbo di Drive-in Yutakayama.