The Smell of Enchanting Blood
Misi seterusnya ialah di Asakusa, Tokyo. Tanjiro terperanjat dengan betapa berkembangnya tempat ituberada di Era Taisho, tetapi dengan cepat menangkap bau syaitan. Mengejar bau itu membawanya ke Muzan Kibutsuji.