Mount Natagumo
Destinasi seterusnya, utara-barat laut. Tanjiro dan Nezuko menuju Gunung Natagumo bersama Zenitsu dan Inosuke.Gunung ini penuh berkerumun labah-labah...Meninggalkan Zenitsu ketakutan, Tanjiro dan Inosuke menuju ke atas gunung.