Rehabilitation Training
Tanjiro, Zenitsu, dan Inosuke yang cedera dihantar ke rumah agam Hashira Shinobu Kocho untuk rawatan. Apabila Tanjiro dan Inosuke memulakan latihan pemulihan, latihan itu sangat dahsyat.