The House with the Wisteria Family Crest
Selepas perjuangan terdesak hingga mati, Tanjiro mengatasi Kyogai. Dia mencari Zenitsu. Tetapi kemudian, dia menghadapi keadaan yang tidak dijangka: Zenitsu memegang peti Nezuko.