Letting Someone Else Go First
Tanjiro dan Inosuke sedang bertempur dengan anggota persatuan yang terperangkap dalam sarang labah-labah. Kedua-duanya menuju lebih jauh ke dalam gunung, sambil memotong benang sambil memusnahkannya. Semakin jauh, semakin tebal.