Cruelty
Zaman Taisho (1912-1926). Tanjiro Kamado menjalani kehidupan yang sederhana. Suatu hari, pulang menjual arang di bandar,dia mendapati keluarganya disembelih syaitan.Tanjiro menuruni gunung bersalji dengan seorang yang terselamat, adiknya Nezuko)