The Boar Bares Its Fangs, Zenitsu Sleeps
Tanjiro dan Zenitsu akhirnya terpisah di dalam rumah agam, di mana bilik-bilik berputar setiap kali dram tsuzumi dimainkan. Tanpa Tanjiro, Zenitsu diatasi oleh ketakutan dan keputusasaan tapi dia perlu melindungi Shoichi.