Assaulted - Hanover, PA
Steve dan Amy menyiasat serangan ganas misteri di rumah seorang wanita di Hanover, Pennsylvania. Siasatan Steve mendedahkan kejatuhan kewangan tragis sebuah keluarga, manakala Amy berdepan dengan salah satu entiti terkuat yang pernah ditemuinya.