The Cursed Path - Roseburg, OR
Steve dan Amy menyiasat dakwaan seorang wanita tentang aktiviti paranormal ganas di Roseburg, Oregon. Steve mendapati sejarah hartanah itu penuh dengan keganasan, manakala Amy berdepan dengan makhluk ala syaitan yang bertekad untuk memusnahkan manusia.