Living Nightmare - Flint, MI
Steve dan Amy menyiasat dakwaan sebuah keluarga di Michigan bahawa sesuatu yang paranormal menyerang mereka. Sementara Steve membongkar sejarah traumatik hartanah itu, Amy berdepan dengan entiti yang tekad untuk memusnahkan rumah tersebut dan penghuninya.