Intolerance - Warsaw, IN
Steve dan Amy menyiasat aktiviti paranormal menyeramkan di sebuah hotel bersejarah di Warsaw, Indiana. Steve menemui bukti pembunuhan kejam dua mangsa, manakala Amy berdepan dengan entiti lelaki yang mengancam dan membenci manusia yang masih hidup.