Demon War - Toledo, OH
Steve dan Amy menyiasat laporan membimbangkan tentang aktiviti syaitan di sebuah rumah di Ohio. Steve menemui bukti kehidupan bermasalah pemilik terdahulu, manakala Amy berdepan dengan beberapa entiti yang berebut untuk menguasai klien mereka.