Fractured - St. Louis, MO
Steve dan Amy cuba membantu seorang ibu yang mendakwa telah ditolak oleh sesuatu yang paranormal. Steve membongkar kisah pembunuhan-bunuh diri, manakala Amy menemui entiti-entiti yang saling bertentangan.