Bound - Fort Barnwell, NC
Steve dan Amy menyiasat aktiviti paranormal yang mengganggu di sebuah rumah di Carolina Utara. Sementara Steve membongkar sejarah berdarah hartanah itu, Amy berdepan dengan sekumpulan roh wanita pendendam yang terperangkap bersama di alam selepas mati.