Fright Club
Jack Osbourne dan Ghost Brothers -- Dalen Spratt, Marcus Harvey dan Juwan Mass -- bersaing untuk menggerunkan satu sama lain dengan rakaman paranormal yang paling menyeramkan, paling gila, paling menakjubkan yang boleh mereka temui.