How to Die in a Horror Film
Jack dan Ghost Brothers mendapat beberapa artifak sumpahan. Tetamu khas Howie Mandel ceritakan pertemuan berhantu terus daripada filem seram. Dan syaitan yang tinggal di dalam gua bertemu saingannya dalam bentuk pejuang jalanan ghaib.