Ghost Streakers
Jack dan Ghost Brothers menangani peminat bola sepak hantu. Satu lembaga menyelinap di sekitar hospital terbiar. Dan tetamu khas Montel Williams memberi nasihat kepada pasangan yang terjejas oleh hantu.