Ghostin' for the Gold
Jack dan Ghost Brothers menyiasat bukti saintifik tentang pengembara antara dimensi. Bayi yang menentang graviti mendapat markah sempurna pada skala yang menakutkan. Dan Bigfoot mensasarkan paparazi paranormal.