Cooking for Love
Lapan cef bujang berjanji temu dengan rakan sepasukan mereka untuk janji temu berempat dan pertarungan masakan! Afrodisiak akuatik ialah penemuan yang menyeronokkan dalam bakul pembuka selera, dan stik dalam bakul hidangan memeriahkan janji temu mereka.