Deep-Fried Deliciousness
Cef yang bersaing mesti guna penggoreng untuk hidangan rangup. Bakul pembuka selera mengandungi sesuatu yang pedas dan soda yang pelik. Para juri teruja dengan hidangan ikan goreng tetapi tidak akan membiarkan sesiapa terlepas daripada buat kesilapan.