Casino Royale: Battle 4
Dalam pertempuran keempat itu, para cef mencuba nasib untuk mendapatkan bahan gantian bakul, jika mereka berani. Membaling dadu dalam pusingan hidangan utama meninggalkan seorang cef dengan dua protein, dan pertaruhan yang menarik dalam pusingan akhir.