Pasta, Pasta, Pasta
Empat cef yang meminati pasta bersedia untuk menunjukkan kepada juri apa yang mereka ada! Dalam pusingan kedua, cef tergesa-gesa membuat pasta yang menakjubkan yang mesti mengandungi makanan laut yang berair dan manisan yang pelik.