Greater Gator
Cef mendapat buaya dalam bakul pertama dan berlumba untuk melihat siapa boleh jadikannya paling lembut dan berperisa. Tiga peserta mara ke pusingan kedua berazam untuk menunjukkan kemahiran dan kreativiti mereka, tetapi masa mengganggu rancangan mereka.