In the Fans' Hands
Cef takut apabila mereka mengetahui bahan-bahan untuk pertempuran mereka dipilih oleh peminat, melalui media sosial. Sandwic yang membimbangkan muncul dalam bakul pertama, dan soda ialah penemuan yang menakutkan dalam bakul pencuci mulut.