Casino Royale: Battle 3
Dalam pertempuran ketiga kejohanan ini, cef boleh bertaruh untuk mendapatkan bahan gantian bertuah atau malang. Bakul pembuka selera mendedahkan ramuan yang mencabar, dan cef pusingan terakhir memutuskan untuk mengambil peluang dengan membakar sesuatu.