Meal of Fortune
Bakul emas penuh dengan bahan-bahan terhebat, dan cef dicabar untuk memeriahkan majlis dan mencipta hidangan mewah. Kerepek kentang kaviar adalah kejutan mewah dalam bakul pertama, dan sushi kelas tinggi mesti disertakan dalam hidangan pembuka.