A Taste of Texas in Crystal Beach
Pasangan dari Port Neches, Texas, membesar bercuti di Crystal Beach, dan mereka ingin beli rumah percutian di sana untuk berkongsi kenangan zaman kanak-kanak mereka dan suasana santai di bandar dan makanan lazat dengan tiga anak mereka sendiri.