Investing in the Fabulous Florida Keys
Tim dan Arelys tinggal di Key West, Florida, dengan dua anak perempuan mereka. Berharap untuk menyediakan masa depan untuk anak-anak mereka, mereka ingin membeli harta pelaburan tepi pantai untuk menjana pendapatan sewa.