Fishing for a House Near the Water
Eric dan Tanya tinggal di Wake Forest, NC, bersama tiga anak mereka. Penat dengan kehidupan terperangkap di daratan, mereka berpindah ke Hampstead dan mahu rumah berhampiran air sambil merancang untuk membeli bot.