Missy dan Ed memiliki kondominium dua bilik di Isla Mujeres, Mexico. Mereka menyukai percutian di pulau itu tetapi mereka terlalu besar untuk rumah mereka. Mereka memerlukan rumah dengan lebih banyak ruang dan privasi untuk keluarga.