Heading South to Gulf Shores, Alabama
Penduduk Kansas City, Adam dan Jami, ingin mencari rumah percutian di Gulf Shores, Alabama. Mereka biasa membuat perjalanan jauh ke tempat percutian kegemaran, tetapi ingin tinggal lebih lama.