Pasangan New York menyukai rumah mereka tetapi mahu lebih banyak ruang untuk keluarga yang berkembang. Dibesarkan di tepi air, mereka memutuskan North Fork di Long Island adalah lokasi ideal untuk membesarkan anak mereka.