Trading Desert for Beach
Sepasang kekasih yang bertemu di Las Vegas dan berkongsi cinta pada lautan meninggalkan gurun untuk ke Tampa, FL. Kini, mereka mahu lebih dekat dengan Gulf Coast dan sedang mencari rumah di sepanjang Boca Ciega Bay.