On the Shores of Saint Martin
Pasangan mencari rumah percutian di Saint Martin. Mereka berdua mahukan hartanah dengan potensi sewa, tetapi ketika isteri mencari rumah keluarga tunggal, suami berharap dapat membeli kondo yang tidak memerlukan banyak penyelenggaraan.