Alex vs Rice
Eric Adjepong jemput tiga cef untuk masak makanan yang paling sukar dibuat dalam pertandingan - nasi! Semasa mereka menentang Alex Guarnaschelli, hakim Jet Tila dan Claudette Zepeda putuskan siapa yang berpeluang untuk pusingan wang.