Alex vs Frozen Desserts
Eric Adjepong mencabar tiga pakar manisan sejuk berdepan Alex Guarnaschelli, dan mereka perlu susun strategi untuk menewaskannya dalam pusingan pertama. Duff Goldman dan Natasha Case menilai cef yang cuba kekal tenang untuk kalahkan Alex di dapur sendiri.