Alex vs Ultimate Fruits
Eric Adjepong mengalu-alukan tiga pakar buah untuk melawan Alex Guarnaschelli dalam pertandingan hidangan buah terbaik. Ramuan yang dipilih cef boleh memberi mereka kelebihan dengan hakim Troy Johnson dan Lee Anne Wong atau membantu Alex.