Alex vs Iron Chefs
Dalam pertempuran terhebat, Alex Guarnaschelli bersaing dengan pesaing sengitnya - Iron Chef yang lain! Michael Symon, Stephanie Izard dan Jose Garces menghadapi rakan mereka dalam pertempuran sengit yang diadili Simon Majumdar dan Geoffrey Zakarian.