Alex vs Eggs
Eric Adjepong mengalu-alukan tiga cef penggemar telur menggunakan kemahiran mereka dengan telur untuk mengatasi kehebatan Alex Guarnaschelli dalam pertandingan. Brooke Williamson dan Michael Voltaggio putuskan pencabar yang boleh mengatasi Alex.