Alex vs Southwest
Eric Adjepong bawa cef dari Arizona, New Mexico dan Texas untuk menunjukkan Alex Guarnaschelli hidangan terbaik barat daya. Hakim barat daya terkenal Beau MacMillan dan Maria Mazon tentukan cef yang boleh tangani dua pusingan pertandingan pedas.