Alex vs Mediterranean
Eric Adjepong bawa cef dari California, Texas dan New York untuk cabar Alex Guarnaschelli dalam pertempuran hidangan Mediterranean. Pakar-pakar ini cuba untuk menumbangkan Alex dengan mendapat sokongan hakim Gabriele Bertaccini dan Einat Admony.