The Lovely Duckling
Ibu Emily jejaskan majlis perkahwinan Afrika anaknya. Rob dan Sophie menghadiri terapi. Alexei terkejut melihat Loren. Ashley dan Manuel salahkan satu sama lain. Ed dan Liz bertemu selepas batalkan perkahwinan. Patrick buat Thais kecewa pada hari jadinya.