The Couples Grim
Alex menjaga keluarga ketika Loren pulih. Keseronokan Rob dan Sophie bertukar buruk. Mahmoud tuduh Nicole curang. Tradisi menyebabkan ketegangan dalam keluarga Emily. Segalanya berjalan lancar untuk Angela dan Michael apabila temu bual visa semakin dekat.