And They All Lived ...
Gino berterus-terang tentang dokumen Jasmine. Sophie panik tentang perpisahan. Patrick menetapkan batasan dengan bapanya. Angela mengupah seorang penyiasat persendirian. Emily dan Kobe berdebat tentang perpindahan. Manuel memberi satu lagi kejutan.