Tell All: No Limits Part 3
Angela menjemput penyiasat persendirian ke set untuk mendedahkan sama ada Michael menipunya, Patrick menjadi orang tengah antara Thais dan John, Rob dan Sophie berbalah tentang mengepam tandas, dan keadaan menjadi hangat di tab mandi panas.