The Big Bad Heartbreak
Skyla bersemuka dengan Michael mengenai niatnya. Emily dan Kobe maklumkan berita penting. Inilah peluang Patrick untuk meminta restu. Jasmine amat cemas, menanti keputusan pertandingan. Keputusan Rob mengejutkan Sophie. Keluarga Ashley menyoal Manuel.