The Emperor's New Home
Status visa Michael akan diketahui. Jasmine tinggalkan Gino sebelum raptai. Rancangan Loren dan Alexei bercanggah. Manuel berterus-terang. Patrick bercerita tentang kisah silam. Rob menarik perhatian di kelab malam. Emily dan Kobe ucapkan selamat tinggal.